Wykorzystaj moc marketingu sensorycznego

Konsumenci kupują emocje i oczekują odpowiedniej atmosfery

MARKETING ZAPACHOWY (aromamarketing) to skuteczne oddziaływanie na zachowanie klienta w miejscu sprzedaży, za pomocą indywidualnie dobranych kompozycji zapachowych. Jest to sztuka wykorzystania zapachu w dotarciu do emocji klienta. Nosa nie można wyłączyć!

Aromamarketing - Korzyści dla Ciebie i Twojej firmy

Jak tworzony jest profesjonalny aromamarketing?

Odczuwanie określonego zapachu połączone jest z przywoływaniem wspomnień (tzw. efekt Prousta), co budzi silne emocje i ma wpływ na podejmowanie decyzji. 

PAMIĘTAMY 60% TEGO, CO CZULIŚMY PO ROKU

Co zrobić, aby zacząć czerpać korzyści z aromamarketingu?

moodfactory
Kontakt z doradcą
moodfactory
Wybór kompozycji zapachowej
moodfactory
Podpisanie umowy
moodfactory
Wizyta technika i instalacja urządzenia

Wypełnij formularz a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to możliwe.

Mood Factory
ul. Puławska 366
02-819 Warszawa