Konsumenci kupują emocje i oczekują odpowiedniej atmosfery
MARKETING ZAPACHOWY (aromamarketing) to skuteczne oddziaływanie na zachowanie klienta w miejscu sprzedaży, za pomocą indywidualnie dobranych kompozycji zapachowych. Jest to sztuka wykorzystania zapachu w dotarciu do emocji klienta. Nosa nie można wyłączyć!
Aromamarketing - Korzyści dla Ciebie i Twojej firmy
Jak tworzony jest profesjonalny aromamarketing?
Odczuwanie określonego zapachu połączone jest z przywoływaniem wspomnień (tzw. efekt Prousta), co budzi silne emocje i ma wpływ na podejmowanie decyzji.
PAMIĘTAMY 60% TEGO, CO CZULIŚMY PO ROKU
Co zrobić, aby zacząć czerpać korzyści z aromamarketingu?
Kontakt z doradcą
Wybór kompozycji zapachowej
Podpisanie umowy
Wizyta technika i instalacja urządzenia
Wypełnij formularz a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to możliwe.